fel

Vásárlói tájékoztató

Vásárlói tájékoztató nyomtatocentrum.hu

VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ – Általános Szerződési Feltételek – KAPCSOLAT

A következő ÁSZF a webáruház valamennyi árucikkére/szolgáltatására vonatkozik és érvényes.

A felhasználó személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi Nyilatkozat rendelkezik, mely a következő linken vagy a kezdőoldalon megjelenik: (link beillesztése)

1. Cégünkről:

– A nyomtatocentrum.hu webáruház üzemeltetője: Gigacity Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
- Székhely: 4220 Hajdúböszörmény, Csomaközy András utca 14.
- Képviselő: Rákos Csaba
- Adószám: 13233073-2-09; közösségi adószám: HU13233073
- Cégjegyzékszám: 09-09-010466; bejegyző bíróság: Hajdú-Bihar Megyei Cégbíróság
- Bankszámla száma: Budapest Bank 10101061-57456500-01000003; Iban: HU18-10101061-57456500-01000003
- Ügyfélszolgálat: 4220 Hajdúböszörmény, Csomaközy András utca 14.
- Telefonszámaink: 06-52/ 229-176, 06-1/445-0305; mobil: 20/3158-757, fax: 06-52/371-712 Ügyfélfogadás: munkanapokon (hétfőtől-péntekig): 8.00-17.00. Ügyfeleinket kizárólag telefonon vagy írásban előre egyeztetett időpontban tudjuk fogadni!
- E-mail: shop@nyomtatocentrum.hu
- A Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal által nyilvántartott számunk: C/ 003 423 /2005.

2. Egy kis bemutatkozás:

A Gigacity Kft. magyar magánszemélyek tulajdonbán lévő vállalkozás. 2004 márciusában történt megalapítása óta nyomtatók, nyomtató kellékek, irodatechnikai eszközök, szerszámok és mérőműszerek forgalmazásával foglalkozik. A webáruház célja ezen termékek interneten történő értékesítése, valamint - igény szerint - házhoz szállítása a Megrendelő részére.

3. Az áruház használata:

Kérjük Önt, hogy amennyiben aktív felhasználója, vásárlója szeretne lenni áruházunknak, figyelmesen olvassa el a vásárlói tájékoztatónkat és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

a) Áruházunkban tetszés szerint böngészhet, megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal, tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. A főkategóriák újabb alkategóriákra bomlanak, még jobban megkönnyítve a keresést.
Minden termék ára bruttó ár, azaz ÁFA-val növelt értéken van feltüntetve és egy darabra, csomagra vonatkozik. A megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, és eltérhetnek a valóságtól.

b) Ha a keresett terméket sehol sem találja, vegye igénybe keresőnket. Főoldalon a képernyő közepén találja meg, ahol csak be kell írnia nyomtatója típusát, és kereső gomb megnyomása után máris olvashatja a kért információt. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyul, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

c) Ahhoz, hogy vásárolni is tudjon áruházunkban, először regisztrálnia kell magát. Az oldal jobb felső sarkában lévő Regisztráció sorra kattintva nyílik meg a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia a következőket:

Az Ön személyes adatai: magánszemélyeknél a saját név
Cégadatok: ha cég nevében rendel, a cég neve
E-mail cím: Az itt megadott e-mail címre küldjük az értesítéseket a megrendeléséről, illetve a megrendelés állapotáról, valamint a bejelentkezéshez is szüksége lesz rá, ezért kérjük valós, létező címet adjon meg! Minden adatot bizalmasan kezelünk!
Az Ön címe: A számlázási cím. A címeket (szállítási, számlázási) a későbbiekben Adatok menüpontban is tudja változtatni, valamint rendelés leadáskor is tetszőlegesen.
Az Ön telefonszáma: ha valamilyen probléma merül fel megrendelésével kapcsolatban, a gyorsabb megoldás érdekében célszerű megadni azt a telefonszámot, amelyiken munkatársaink bármikor el tudják érni Önt.
Jelszó: Az előbbiekben megadott e-mail cím mellett az itt megadott jelszóval együtt fog tudni a későbbiekben is bejelentkezni áruházunkba, megtekinteni rendelései állapotát. A Tovább gombra kattintva, regisztrációja elkészül, a regisztrációs adatokról egy e-mailben értesítjük. Ha nem kap értesítő levelet 4-5 percen belül, keresse ügyfélszolgálatunkat. Már meglévő regisztrációjának törlését munkatársainktól kérheti írásban az shop@nyomtatocentrum.hu-ra küldött e-mailben vagy a 06-52/371-712 faxra küldött levélben.

d) Az internetes áruházban történő vásárlás távollévők között, írásban kötött szerződésnek minősül a 17/1999 (II.5) Korm. rendelet alapján. A szerződés kötés nyelve kizárólag a magyar. A szerződést egyedi azonosító alapján (rendelésszám) iktatjuk, a későbbiekben ennek segítségével visszakereshető. A leadott rendeléseket elektronikus levélben legkésőbb 48 órán belül visszaigazoljuk. Ha nem kapja meg az értesítést, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat. 48 órán túl a Megrendelő nem köteles a terméket megvenni, átvenni.
Ha a kiválasztott terméket meg szeretné megvásárolni, a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti a vásárlást. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző terméket, tovább folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja.
Az Ön kosara ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg, böngészés közben is nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Megrendelés elküldése; Megyek a pénztárhoz gombra kell kattintani.
A szállítási információknál pontosíthatja a szállítási címet, és tájékoztatást kap a szállítás pontos összegéről is. Ha valamilyen külön kérése van ezzel kapcsolatban, a Megjegyzés rovatba bátran beírhatja.
Előfordulhat, hogy a kosárba nem olyan, vagy nem annyi terméket tett bele, amire vagy amennyire szüksége van. Ezzel kapcsolatban írjon nekünk e-mailben vagy telefonon tudassa velünk a problémát és módosítjuk, vagy töröljük a rendelését.
Rendeléseit hagyományos formában is leadhatja: elektronikus levél formájában az shop@nyomtatocentrum.hu címre, vagy telefonon: 06-1/445-0305, 06-52/229-176, 06-20/3158-757 számokon, faxon: 06-52/371-712, munkanapokon H-P: 8.00-17.00 óra között.
Minden esetben a következő adatokat kérjük Öntől: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban.
Számlázási adatok ellenőrzése ablakban a számlázási címet módosíthatja, valamint kiválaszthatja az Önnek tetsző fizetési formát.
Fizetés Szállításkor / utánvét esetben a csomagot a futárnak, készpénzben kell fizetni.
Fizetés előreutalással esetben e-mailben elküldött információk alapján saját bankon keresztüli utalás. A gyorsabb ügyintézés érdekében, a bank által kiállított igazolást a sikeres tranzakcióról célszerű e-mailben az shop@nyomtatocentrum.hu-ra vagy faxon a 06-52/371-712 számra eljuttatni.
Megrendelés megerősítésénél láthatja az Ön által eddig megadott adatokat, a megrendelés összértékét, a szállítási költséget, majd a megrendel gombra kattintva véglegesítheti.
A vásárolt termékekről minden esetben számlát állítunk ki, amit a csomagban talál meg.
Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelőlapon végig nem haladt.

4. Szállítás

Csomagjait a GLS Hungary csomagszállító szolgáltatásával juttatjuk el otthonába, vagy akár munkahelyére. (Postai úton csak külön kérésre kézbesítünk.) A szállítási költség Magyarország egész területén egységesen 990.- Ft, 20 000.- Ft feletti megrendelés esetén ingyenes. Csomagolási költség nincs.

A GLS a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Átvételkor minden esetben ellenőrizze a csomag sértetlenségét, ha valamilyen sérülést észlel azonnal közölje a futárral. Kérjük, hogy olyan szállítási címet és telefonszámot jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Önnel a kapcsolatot. A kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklődhet a csomag állapotáról a GLS Ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a 06-1/802-0265 telefonszámon érhető el munkanapokon 7-19 óra között. A csomagküldő szolgálatot az alábbi weblapon is elérheti: http://www.gls-hungary.com.
A csomagazonosító számot megtalálja abban az e-mailben, amit akkor küldünk miután átadtuk csomagját a futárnak.
Személyes áruátvételre is van lehetőség, ebben az esetben előre kell időpontot egyeztetni az ügyfélszolgálatunkkal, írásban az shop@nyomtatocentrum.hu küldött e-mailben vagy a 06-52/371-712 faxra küldött levében.
Szállítási határidők
Webáruházunk több beszállító termékeit is kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten. Átlagos esetben, amennyiben a rendelés 15.00 óráig beérkezik és van raktáron, 1 munkanap alatt kiszállítjuk, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre és mennyit kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon, illetve hogy az eredeti megrendelést egy későbbi, egyeztetett időpontban küldjük el.
Téves megrendelés esetén, a leadást követően e-mailben az shop@nyomtatocentrum.hu címen vagy a 06-52/229-176-os telefonszámon mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Ha a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több napot kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.
Ha már elküldtük csomagját és Ön valamilyen okból nem veszi át (nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a futár a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen stb.) automatikusan visszaküldik a címünkre.
Amennyiben Ön mégis úgy gondolja, hogy szüksége van a megrendelt termékekre és ezt jelzi is nekünk, akkor a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk elküldeni. Ha egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

5. Az elállási jog gyakorlásának feltételei és módja

Elállási jog gyakorlásának menete
A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat vásárlási szándékától.


 

Ha élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén személyesen, írásban vagy telefonon.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel.
A megrendelt terméket cégünkkel történt előzetes telefonos vagy e-mail egyeztetést követően – postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót teherlik, a portósan(utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni, az minden esetben visszakerül a feladóhoz!
A termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért felelősséget nem vállalunk, az ebből eredő károk megtérítése a vevőt terheli.
A termék visszaérkezését követő harminc napon belül vállalkozásunk, a Vevő által megadott bankszámlára vagy postacímre visszatéríti a termék vételárát.

Ismertető a 7/1999. (II. 5.) Korm. rendeletből:
A Vásárló az elállási jogát gyakorolhatja:
- A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig
- Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig
- Ha a törvényi előírás szerinti írásbeli megerősítés kézhezvétele, annak ismertetésére a termék kézhezvételének napjától, vagy a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, abban az esetben attól az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a Vásárló akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint 8 munkanap van hátra.
- Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi, vagyis a 8. napon adja postára vagy küldi el e-mailben, akkor azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni.
- A Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatérítjük a következő módon: az összeg átutalásra kerül a Vásárló által megadott bankszámla számra, vagy postai címre.
- A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Ezen felül egyéb költség nem terheli.
- A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
A felek eltérő megállapodása hiányában a Vásárló nem gyakorolhatja a törvényi előírás szerinti elállási jogot az alábbi esetek alkalmával:
- Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.
- Olyan termék értékesítése, ill. szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, ill. díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ.
- Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, ill. amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.
- hang-, ill. képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta
- hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében
- szerencsejáték-szerződés esetében
- élelmiszerek, valamint egyéb mindennapi fogyasztásra szolgáló termékek rendszeres házhoz szállítására vonatkozó szerződésekre
- az olyan szállást nyújtó, szállítási, étkezési vagy szabadidős szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekre, amelyek alapján a vállalkozás e szolgáltatásokat meghatározott időpontban vagy meghatározott időszakban nyújtja
A törvényt teljes terjedelmében megtekintheti itt:
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 55. §-ának e) pontjában foglalt felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:
1. § (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet fogyasztó és vállalkozás köt egymással termék, illetve szolgáltatás értékesítésére irányuló, a vállalkozás által működtetett távértékesítési rendszer keretében olyan módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz (távollevők között kötött szerződés).
(2) A rendelet akkor alkalmazható, ha külön jogszabály a rendelet hatálya alá tartozó szerződésről eltérően nem rendelkezik.
(3) A rendelet hatálya nem terjed ki:
a) a távértékesítés keretében kötött pénzügyi ágazati szolgáltatási szerződésekről szóló törvény által szabályozott pénzügyi ágazati szolgáltatásokra irányuló szerződésekre;
b) automatából történő értékesítésre;
c) nyilvános telefonállomás igénybevétele útján az elektronikus hírközlési szolgáltatóval kötött szerződésre;
d) az építési szerződésre;
e) ingatlan tulajdonjogának vagy ingatlanra vonatkozó más jog megszerzésére irányuló szerződésekre, kivéve a bérleti szerződést;
f) az árverésen kötött szerződésre.
(4) Nem kell alkalmazni a 2-6. §, valamint a 7. § (1) bekezdésének rendelkezéseit
a) az élelmiszerek, valamint egyéb mindennapi fogyasztásra szolgáló termékek rendszeres házhozszállítására vonatkozó szerződésekre, továbbá
b) az olyan szállást nyújtó, szállítási, étkeztetési vagy szabadidős szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekre, amelyek alapján a vállalkozás e szolgáltatásokat meghatározott időpontban vagy meghatározott időszakban nyújtja.
(5) E rendelet alkalmazásában távközlő eszköz: bármely eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, az automata hívókészülék, a rádió, a videotelefon, videotex (mikroszámítógép képernyővel) billentyűzettel vagy érintőképernyővel, az elektronikus levél (e-mail), a távmásoló (telefax) és a televízió.
2. § (1) A vállalkozás a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni:
a) a vállalkozás cégnevéről (nevéről) és címéről (székhelyéről, illetve lakóhelyéről) azonosításra alkalmas módon;
b) a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről;
c) a terméknek, illetve szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is magában foglaló áráról, illetve díjáról, valamint az összes járulékos költségről, így különösen a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről;
d) a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről;
e) az elállás jogáról (4. és 5. §);
f) a távközlő eszköz használatának díjáról, ha azt az alapdíjtól eltérően állapítják meg;
g) a vállalkozás ajánlati kötöttségének idejéről;
h) a szerződés legrövidebb időtartamáról olyan esetben, amikor a szerződésben foglaltak teljesítésére folyamatosan vagy ismétlődően kerül sor.
(2) A vállalkozás az (1) bekezdés szerinti tájékoztatási kötelezettségnek egyértelműen, közérthetően és pontosan, az igénybe vett távközlő eszköznek megfelelő módon köteles eleget tenni.
(3) Ha a vállalkozás telefonon tesz szerződéskötésre ajánlatot a fogyasztónak, a telefonbeszélgetés megkezdésekor köteles közölni legalább cégnevét (nevét), székhelyét (lakóhelyét) és telefonszámát, valamint a fogyasztó figyelmét kifejezetten fel kell hívnia szerződéskötésre irányuló szándékára.
3. § (1) A vállalkozás köteles a 2. § (1) bekezdés a)-e) pontjában foglaltakról való tájékoztatást írásban – papíron vagy más, a fogyasztó számára hozzáférhető tartós adathordozón – a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. Ha e kötelezettségének a szerződéskötést megelőzően nem tett eleget, ezt az írásbeli megerősítést a szerződés teljesítése során kellő időben, de – kivéve, ha a teljesítés harmadik személy részére történik – legkésőbb a teljesítés időpontjában köteles a fogyasztó részére rendelkezésre bocsátani.
(2) Az (1) bekezdés szerinti írásbeli megerősítésnek a 2. § (1) bekezdés a)-e) pontjában foglaltakon túl tartalmaznia kell:
a) a 4. § szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a 4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. § (3) bekezdésében foglaltakat, továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállás joga nem illeti meg;
b) a vállalkozás azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó panaszait érvényesítheti;
c) az esetleges jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatásokat (alkatrészellátás, javítószolgálat);
d) a szerződés megszüntetésének lehetőségét, ha az határozatlan időre szól, vagy tartama az egy évet meghaladja.
(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltak nem alkalmazhatóak távközlő eszköz útján egyetlen alkalommal nyújtott olyan szolgáltatás esetében, amelynek ellenértékét a távközlő eszköz üzemeltetője részére kell megfizetni. A fogyasztót azonban ilyen esetben is tájékoztatni kell a vállalkozásnak a (2) bekezdés b) pontjában meghatározott címéről.
(4) E § alkalmazásában tartós adathordozó az olyan eszköz, amely a fogyasztó számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig
gyakorolhatja.
(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.
6. § (1) Ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a vállalkozás által nyújtott kölcsön [a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § o) pontja] fedezi, a fogyasztó 4. § szerinti elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.
(2) A fogyasztó a vállalkozásnak a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető.
(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön (a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény 2. számú melléklete III. 5. pont) fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és a vállalkozás előzetes megállapodásán alapul. A vállalkozás köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.
7. § (1) Ha a felek a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a vállalkozás a szolgáltatás rendeltetéséből kétségtelenül megállapítható időpontban, ennek hiányában a fogyasztó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a vállalkozáshoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
(2) Ha a vállalkozás a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a fogyasztó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a vállalkozást nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
(3) Ha a vállalkozás a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, a 4. § szerinti elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vállalkozást terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a vállalkozás egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.
8. § (1) A vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan terméket értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.
(2) A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a vállalkozás ajánlatának – hallgatólagos – elfogadását.
9. § (1) A fogyasztó kifejezett hozzájárulása szükséges ahhoz, hogy a vállalkozás a szerződéskötés céljából automata hívókészüléket, illetve távmásolót (telefaxot) használjon.
(2) Ha külön jogszabály eltérően nem rendelkezik, a vállalkozás a fogyasztó kifejezett tiltakozásának hiányában használhat olyan, közvetlen kapcsolatot lehetővé tevő távközlő eszközt, amely nem tartozik az (1) bekezdés hatálya alá.
10. § A vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a rendeletben meghatározott tájékoztatási kötelezettségének eleget tett, a határidők betartására vonatkozó előírásokat megtartotta, valamint a fogyasztó 9. §-ban előírt hozzájárulását beszerezte.
11. § (1) A fogyasztó a rendeletben meghatározott jogáról érvényesen nem mondhat le.
(2) A rendeletben foglaltaktól csak a fogyasztó javára lehet eltérni.
(3) Ha a rendelet hatálya alá tartozó szerződés az Európai Gazdasági Térség valamelyik államával szoros kapcsolatban áll, harmadik ország jogának a felek által a szerződésre irányadó jogként való választása érvénytelen annyiban, amennyiben e harmadik ország joga az említett államnak a 97/7/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvet átültető jogszabálya eltérést nem engedő rendelkezésével ellentétes. Az érintett kérdésben a felek által választott jog helyett az említett állam jogát kell a szerződésre alkalmazni.
11/A. § A 2. és 3. § rendelkezéseinek megsértése esetén a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvényben meghatározott szabályok szerint jár el.
12. § (1) Ez a rendelet 1999. március 1-jén lép hatályba, rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.
(2)
(3) Ez a rendelet a távollévők között kötött szerződések esetén a fogyasztók védelméről szóló, 1997. május 20-i 97/7/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvnek való megfelelést szolgálja; az irányelv 8. cikke kivételével.

Elállási jog gyakorlásának menete
Ha élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén személyesen, írásban vagy telefonon.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel. Minden csomagban a számla mellett talál egy „elállási nyilatkozat” nyomtatványt.
A megrendelt terméket cégünkkel történt előzetes telefonos vagy e-mail egyeztetést követően – postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót teherlik, a portósan(utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni, az minden esetben visszakerül a feladóhoz!
A termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért felelősséget nem vállalunk, az ebből eredő károk megtérítése a vevőt terheli.
A termék visszaérkezését követő harminc napon belül vállalkozásunk, a Vevő által megadott bankszámlára vagy címre visszatéríti a termék vételárát.

6. Garancia

A megvásárolt készülékekre minden esetben a készülékekhez mellékelt gyártói jótállási jegy / garancia lapon leírtak szerint járjon el. Amennyiben kéri, cégünk segít a felmerülő problémák mielőbbi orvoslásában.

A nyomtató kellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá!
DE cégünk saját hatáskörében és költségére jótállást vállal rájuk az alábbiak figyelembevételével:
- Az utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében amennyiben rendellenes működést tapasztal, az ügyintézés elindításához kérjük tegye a következőket: nyomtasson egy un. “próbanyomatot”-t a hibás kellékanyaggal (ebben az esetben próbanyomatnak minősül, minden az adott kellékanyaggal és készülékkel nyomtatott A4 oldal, amely legalább a lap 3/4-ig tartalmaz nyomtatott szöveges és képi elemeket, valamint egyértelműen felismerhető rajta a hibás működés). A hibásnak vélt terméket a próbanyomattal együtt juttassa vissza cégünkhöz, s azt a lehető legrövidebb időn belül bevizsgáltatjuk. Amennyiben a bevizsgálás során megállapítást nyer, hogy a termék rendeltetésszerű használat mellett hibásodott meg, azt cégünk saját költségén kicseréli. A bevizsgálás átlagos időtartama 8-15 nap, de maximun 30 nap.
Jótállási igénye bejelentésekor kérem vegye figyelembe a következőket: nem vonható jelen jótállás alá az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje az előírt 50%-nál alacsonyabb (azaz 50%-nál többet elhasználtak belőle), ez minden esetben megvizsgálásra kerül tömeg alapján is.
Nem minősül garanciális problémának:
- utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében a következő: előfordulhat, hogy a nyomtatókészülék nem helyesen jelzi a patron telítettségét, de ettől függetlenül a nyomtatás még működik.
- Kompatibilitások, kapacitások jelölése mindenkor a gyártó cég által hivatalosan közzétett és az általa a termék csomagolásán feltüntetett adatok alapján vannak megadva. Minden erre vonatkozó adat, információ tájékoztató jellegű, azok pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!

Amennyiben a nálunk vásárolt termékhez külön mellékelve lett gyártói garancia vagy jótállási jegy (pl. készülékek esetén), abban az esetben járjon el az adott nyomtatványon leírtak szerint.

Eredeti nyomtatókellékek esetén az egyes gyártók különböző feltételeket és folyamatot szabnak a jótállási és garanciális probléma rendezésére, így azokat a folytatásban soroljuk fel.

Garancia – Eredeti Epson kellékek esetén

Szükség esetén az Epson garanciális időn belül és azon kívül is lehetőséget nyújt arra, hogy javításokat végeztessen egy feljogosított Epson szervizközponttal.

Jótállás időtartama 6 hónap. A jótállás érvényesítéséhez a szerviz kérheti a vásárlást igazoló számlát és a termék eredeti csomagolását.

Kérjük, hívja fel a következő telefonszámot:
Tel: 0036 1 88 64 931
Tel: 0036 23 502 884

Ezen a számon műszaki támogatást adnak a szakértők, akikkel adott esetben egy helyszíni találkozás időpontját is megbeszélheti.

COVERPLUS garancia-kiterjesztés

Ha Ön élvezni szeretné az Epson garancia-kiterjesztését a helyszínen vagy a javítóműhelyben: Helyszíni = Csere vagy javítás a helyszínen

Bevitel = Javítás az Epson Javítóközpontban

Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez:
ASC - Magyarország Irodagépjavító Kft
Fogadó u. 4.
1107 Budapest
Telephone: 0036 1 88 64 931
FAX: 0036 1 88 64 932
Email: office@asc.co.hu
Internet: www.asc.co.hu

R.A. Trade Kft
Törökbálinti út. 23
2040 Budapest
Telephone: 0036 23 502 884
FAX: 0036 23 502 801
Email: epson@ratrade.hu
Internet: www.ratrade.hu


Garancia – Eredeti Lexmark kellékek esetén

A Lexmark által nyújtott jótállás Magyarország területén érvényes, és az ország törvényei által előírt jótállási feltételek mellett érvényes.

A Lexmark vagy hivatalos megbízottja (továbbiakban, mint Lexmark) a jótállás időtartama alatt

- a vásárlónak technikai segítséget nyújt annak meghatározásában, hogy a termék hibás-e, és ha igen, mi ennek az oka;

- kicseréli a terméket, ha az meghibásodik vagy nem működik megfelelően;

- a termék meghibásodása esetén a Lexmark törekszik arra, hogy a cserét legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A jótállás érvényesítéséhez a szerviz kérheti a vásárlást igazoló számlát és a termék eredeti csomagolását.

Jótállási szolgáltatás keretében a Lexmark első lépésként telefonon, faxon vagy interneten keresztül igyekszik megállapítani a hibát és annak okát. A hiba okától függetlenül a Lexmark kicseréli a hibás terméket. Minden kicserélt termék visszaszáll a Lexmark tulajdonába. A jótállás időtartama meghosszabbodik azon időtartammal, amíg a fogyasztó a terméket a hiba miatt nem használhatta.

A jótállás időtartama a festékkazettára, illetve tintapatronra, a következő:

- Festékkazetták esetében a vásárlástól számított egy év.

- Tintapatronok esetében a vásárlástól számított 90 nap.

Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez:

Profi Szerviz Központ
1044 Bp. Külső Váci út 123
Tel.: 06-1-814-80-80
www.profiszerviz.hu

Lexmark ügyfélszolgálat

Műszaki támogatás, kereskedelmi- és termékinformációk:
Telefon: 06-1 288-00-97 (munkanapokon 08.00 és 18.00 között)
E-mail:sales@lexmark.hu

 

Garancia – Eredeti HP kellékek esetén

A HP a kellékanyagok esetében a vásárlástól számított 12 hónapig vállal garanciát a termékeire. A kellékanyagok bevizsgálását minden esetben a HP által kijelölt hivatalos márkaszervíz végzi. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a szerviz kérheti a vásárlást igazoló számlát és a termék eredeti csomagolását.
Amennyiben megállapítják, hogy rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, abban az esetben a márkaszerviz biztosít új kellékanyagot vagy csereigazolást amely birtokában cégünk is kicseréli Önnek.
Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez:
(06 1) 382-1111
HP Márkaszerviz: http://www.hp.hu/vevoszolgalat/
Albacomp Zrt., 1139 Budapest, Frangepán u. 8-10., (1) 236-7790

Albacomp Zrt., 3525 Miskolc, Széchenyi u. 49., (46) 354-266

Albacomp Zrt., 8000 Székesfehérvár, Mártírok útja 9., (22) 515-413

Alphanet Kft., 1031 Budapest, Monostori u. 34., (1) 242-1830

Delta Services Kft., 1033 Budapest, Szentendrei u. 39-53., (1) 437-5200

Paranet Rendszerház Kft., 1082 Budapest, Üllői út 82., (1) 210-9174

Garancia – Eredeti OKI kellékek esetén

Az OKI a kellékanyagok esetében a vásárlástól számított 3 hónapig vállal garanciát a termékeire. A kellékanyagok bevizsgálását minden esetben OKI által kijelölt hivatalos márkaszervíz végzi. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a szerviz kérheti a vásárlást igazoló számlát és a termék eredeti csomagolását.
Amennyiben a bevizsgálás során bebizonyosodik, hogy rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, abban az esetben a márkaszerviz biztosít új kellékanyagot vagy csereigazolást amely birtokában cégünk is kicseréli Önnek.
Tekintettel arra, hogy szükség lehet a nyomtató beszállítására is a garanciát a hivatalos márkaszerviznél lehet érvényesíteni.
Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez:
Profi Szerviz Központ
1044 Bp. Külső Váci út 123
Tel.: 06-1-814-80-80
www.profiszerviz.hu

Garancia – Eredeti Panasonic kellékek esetén

A Panasonic a kellékanyagok esetében a vásárlástól számított 3 hónapig vállal jótállást/garanciát. A kellékanyagok bevizsgálását minden esetben Panasonic által kijelölt hivatalos szervízpartnere végzi. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a szerviz kérheti a vásárlást igazoló számlát és a termék eredeti csomagolását.
Amennyiben a bevizsgálás során bebizonyosodik, hogy rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, abban az esetben a márkaszerviz biztosít új kellékanyagot vagy csereigazolást amely birtokában cégünk is kicseréli Önnek.

Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez:
Profi Szerviz Központ
1044 Bp. Külső Váci út 123
Tel.: 06-1-814-80-80
www.profiszerviz.hu

Garancia – Eredeti Philips kellékek esetén

A Philips a kellékanyagok esetében a vásárlástól számított 1 évig vállal garanciát a termékeire. A kellékanyagok bevizsgálását minden esetben Philips által kijelölt hivatalos szervízpartnere végzi. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a szerviz kérheti a vásárlást igazoló számlát.

Amennyiben a bevizsgálás során bebizonyosodik, hogy rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, abban az esetben a márkaszerviz biztosít új kellékanyagot vagy csereigazolást amely birtokában cégünk is kicseréli Önnek.

Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez:
Young Kft.
1139 Budapest, Frangepán u. 26.
Tel.: 06-1-471-7090

http://www.young.hu

Garancia – Eredeti Xerox kellékek esetén

A Xerox a kellékanyagok esetében a vásárlástól számított 6 hónapig vállal garanciát a termékeire. A kellékanyagok bevizsgálását minden esetben Xerox által kijelölt hivatalos szervízpartnere végzi. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a szerviz kérheti a vásárlást igazoló számlát, a termék eredeti csomagolását.
Amennyiben a bevizsgálás során bebizonyosodik, hogy rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, abban az esetben a márkaszerviz biztosít új kellékanyagot vagy csereigazolást amely birtokában cégünk is kicseréli Önnek.

Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez:
Központi Szerviz
1044 Budapest, Ezred u. 16.
(Külső-Váci út 123. Europe Center)
www.profiszerviz.hu

Xerox ügyfeleinek fenntartott szervizvonal:
+36 (1) 814 8560
Xerox ügyfeleinek fenntartott e-mail cím:
xerox@psc.hu

7. Adatkezelés

Adatvédelmi nyilatkozatban.

8. Szerzői jogok

1. Az oldalunkon esetlegesen felhasznált márkanevek, védjegyek, emblémák, logók az azokat bejegyző cégek tulajdonai, felhasználásuk az azonosíthatóság érdekében történt.
2. Jelen weboldal a következő fő domain nevről érhető el: www.nyomtatocentrum.hu, de előfordulhat, hogy más domain nevekről is elérhetővé tesszük a tartalmat, így azokra is jelen feltételek érvényesek.
3. A jelen weboldal teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll, amelynek jogtulajdonosa a Gigacity Kft.
4. A weboldalon elhelyezett bármely anyag vagy annak eleme (oldal, szöveg, bekezdés, kép, megjelenés, formázás, egyedi megoldások) nem használható fel a jogtulajdonos előzetes írásbeli engedélye nélkül.
A hozzájárulás nem automatikus, fenntartjuk a jogot hozzájárulás megvonására a felhasználás előtt és után is, amennyiben ettől eltérő megállapodás nem születik.
5. A weboldal tartalmának és egyes elemeinek magáncélú, változtatás nélküli felhasználása engedélyezett. (kinyomtathatja, elmentheti)
6. Üzleti célú felhasználás esetén minden esetben előzetes írásbeli engedély szükséges.
7. Amennyiben engedély nélküli felhasználást észlelünk vagy ilyen a tudomásunkra jut, abban esetben fenntartjuk a jogot, hogy minden engedély nélkül elhelyezett elem után utólag napi 3.000 Ft +Áfa használati díjat számlázzunk felhasználási helyenként. A számlázás kezdő napja: az engedély nélküli felhasználás észlelését megelőző hónap utolsó napja vagy ha a jogsértés bizonyíthatóan korábban is fennállt, akkor azon időpontot megelőző hónap utolsó napja. A használati díj megfizetése kizárólag a kiszámlázott és megfizetett időszakra vonatkozóan mentesíti az egyéb jogkövetkezmények alól, s kizárólag azon időszakra szerez az adott tartalmi elemre vonatkozó használati jogot, ezt követően minden tartalmi elemet köteles eltávolítani minden anyagából a díjfizetésre kötelezett.
A honlap használatával, Ön mindezen rendelkezéseket maradéktalanul elfogadta.

9. Jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés helye

- Ügyfélszolgálat: 4220 Hajdúböszörmény, Csomaközy András utca 14.
Ügyfeleinket kizárólag telefonon vagy írásban előre egyeztetett időpontban tudjuk fogadni!
Telefonszámaink: 06-52/ 229-176, 06-1/445-0305; mobil: 20/3158-757, fax: 06-52/371-712
Ügyfélfogadás: munkanapokon (hétfőtől-péntekig): 8.00-17.00
- E-mail: shop@nyomtatocentrum.hu

Ha a fogyasztói jogvita nem rendeződik az Ügyfeleink és cégünk között, a következő lehetőségek állnak nyitva:

- panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál

Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

Cím: 4024 Debrecen, Szent Anna u. 36.

Postacím: 4002 Debrecen, Pf. 475.

Telefonszám: +36 52 533 924

Telefax: +36 52 327 753

 

Panasziroda ügyfélfogadási ideje:

- Hétfő:08.00 – 16.30 óra

- Kedd: 08.00 – 16.30 óra

- Szerda: 08.00 – 16.30 óra

- Csütörtök: 08.00 – 16.30 óra

- Péntek: 08.00 – 14.00 óra

- békéltető testület eljárásának kezdeményezése

- bírósági eljárás kezdeményezése

 

10. Egyéb rendelkezések

Vállalkozásunk fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást javítást hajtson végre a honlapon előzetes figyelmeztetés nélkül.

Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a magyar jog az irányadó és ezen jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányaadóak.

 

Ezen ÁSZF hatályba lépésének ideje 2013.02. 01.

 

 

Folytatás